Zondag 8 jan

12 januari 2017 - Santa Marta, Colombia

Zondag 8-01-2017 0500 opstaan slecht geslapen kleren zijn nog nat en het was koud  . Snel eten en vertrekken  om als eerste op kamp aan te komen ivm de beste plekjes !Me linker knie zeurt weer ja me kruisbanden me linker been heb het zwaar maar de moeite waard kwa uitzicht , wat een bedrijfigheid ezels lopen af en aan dat is de enige transport middel hier in de jungel , je ziet kale stukken land waar ruim  10 jaar geleden nog coka werdt verbouwd in dit gebied waar we nu lopen was iedereen afhankelijk van de teelt van coka , Ik waan me echt in de wereld van coke ik zie ze al lopen , moorden en plunderen ontvoeren en ze tot slaaf maken . Het is echt om begaan baar , bijna aan het einde van de tocht gaat het regenen je was al nat van zweet nu regen er bij pffffff wat doe ik ?! Er zijn hier zoveel toeristen het gaat af en aan niet normaal het eind kamp komen alle verschillende tour operaters bij elkaar te bizar , ruim honderd slaap plekken , bedden en hangmatten . Er zijn zoveel verschillende landen te bizar  mensen alleen groepen stelletjes dit is zo goed voor het land ! Ik stoor me aan de verwende Nederlanders met eten lusten het niet en eten het niet op schandalig gvd sorry !We zijn de eersten Christiaan komt later gewond terug hij baalde er al van dat hij geen bed had en dat hij in de hangmat moest gaan slapen maar ja dan heb ik een verrassing ik heb een bedje voor hem over gehouden voor die jongen Ff in de rivier geweest lekker maar koud ik heb te weinig warme kleren bij hmmmm???'?!!
 . Ik moet improviesere eigen fout , avond eten is super het als of op militaire jungel training ben want 0450 wordt het weer op staan !!