Naam:
Reisverhalen:
Foto’s:
294

Over mij

De meesten kennen mij , maar zal toch een x doe moeite nemen om wat over mezelf te schrijven . Ik ben Paco Ernesto palomino de Blaeij geboren in Bogota de hoofd stad van Colombia . Ik ben ter adoptie afgestaan aan twee lieve mensen in Nederland Leen de Blaeij en Suus de Putter , en dat is misschien nog wel erg zachtjes uitgedrukt . Ik heb mijn biologiese moeder gevonden in 2006 , en heb ze voor het eerst ontmoet in 2007 .Isabel velandia palomino had tot die tijd nooit verteld over mij en me adoptie tegen haar familie, niemand maar dan ook niemand wist er van , dit geheim heb ze tot 2006 altijd bij zich gedragen . Zo ben ik er achter gekomen wat nu de rede was dat ik niet kom blijven , bij me eigen vlees en bloed en in me eigen  vaderland . Ze had al twee kinderen en ik was te veel , er was te weing geld . Ze stond er alleen voor en om dat die man (vader) er niks van  wou weten .Het is maar gokken maar iedereen kent het minnaar en minnares , getrouwd , bij vrouwen enz enz . Ik heb vele paden belopen ,hard moeten vechten om te zijn waar ik nu ben . En de persoon te zijn dat wie ik nu ben . Des al niet te min heb ik nu twee trips gehad naar me vaderland , en wat is daar veel te ontdekken en te doen , de mensen ,zij super gastvrij meegaand en behulpzaam .  En laten we eerlijk zijn , op deze kanker aardkloot heb je overal rotte of nog gekker zieke appels er tussen zitten . Helaas is over al in de wereld is armoede , en als je je niet aan de spel regels kan dat soms wat verkeerd uit pakken .

Over mijn reis

Dit wordt een ware ontdekking reis , liever gezegd een droom reis , over hoe me eigen volk leeft , eet , praat , slaapt , drink, feest ,dans , liefde heb en werkt .Zo als jullie weten is er een vredes accoord getekend met het farc en is er dus na ruim 50 jaar oorlog vrede . Ik  denk dat ik dat  wel gaan merken met de feest dagen . Ik ben er achter gekomen dat ik ook daar niet thuis hoor (ben) net zo als in Nederland , maar wat ik wel heb geleerd is dat het niet om je heen is of in welk land maar dat het in je hart zit .Dat is ook de reden dat ik dit moet doen voor me zelf  voor me persoonlijkheid . Ik zal zeker wel tot het uiterste gaan , en wees niet bang ik ga voor al geniet van alles wat er op me pad kom  . ik zal vele steden bezoeken , oerwouden in duiken op de oceaan rond dobberen en in de lucht hangen  , althas dat is de grof schets . Ik heb niks gepland of gereserveerd maar in de loop der tijd heb ik veel contackten opgedaan , is er iemand zo gast vrij geweest om aan zn kinderen daar te vragen of ik daar kan slapen als ik in de buurt ben .Ik zal een stichting bezoeken die van uit Nederland wordt gerund , en les geeft aan kinderen uit gezinnen met weinig geld . Ik zal voor het eerst in ruim 37 jaar kerst en oud en nieuw vieren met mijn biologiese famillie , wat op zeker heel bijzonder is voor mij en mijn en me familie daar . Ik kom er om te leren en nog meer contackten op te doen  . Op de kaarten die zijn bij gevoed zie je ongeveer waar ik allemaal kan gaan uit hangen . Het begint allemaal in Bogota , daar zal ik de eerst 2 weken uithangen , nog wat spullen kopen en een sim kaart natuurlijk .

alvast bedankt ik ga jullie zo goed als ik kan op de hoogte houden ,  jullie gaan zien , lachen , voelen .

Bezochte landen

Ik heb 4 landen (2%) bezocht:

Colombia, Nederland, Panama, Spanje.