zondag 22 jan

25 januari 2017 - Panama City, Panama

Zondag 22

0400 wekker ff lekker douchen de Duitser lig nog te maffe lekker laten doen om 0430 maak ik hem wakker  hij kan amper uit ze nest komen Whahahahah en om 0500 staat er een taxi voor de deur met andere back Packers voor de deur die aan komen mooi taxi ook geregeld . Er staat een dame naast ons en vraag in het Engels of ze mee kan met de taxi je hoort duidelijk dat ze Nederland is dus ik ga verder in het Nederlands tuurlijk gezellig de bus terminal lig naar het vliegveld geen probleem splitten we de kosten toch . Zo op het vliegveld inchecken en wachten maar de mof gaat weer klagen dat hij zo lang moet wachten en bla bla bla bla pfffff niet nu maat kan ik slecht tegen en gelukkig net op tijd we mogen naar binnen naar de douane en daar begint hij weer dat hij al z'n spullen moet uit moet doen en weet ik veel Uh ja ze noemen het niets voor niet douane zeg ik tegen hem . Ik heb besloten me eigen ding te gaan doen want dit is zo kansloos ben je 48 jaar bluffen als een 18 jarige zonder geld laat me niet lachen Jezus en lopen zeiken om een dollar maar wel veel geld en dure vakanties . Eenmaal aan gekomen weet hij de weg wel Ok ik volg wel lopen we toch verkeert kan hij ook geen kaart lezen das raar je bent toch een Duitsers die wisten toch altijd de weg  ?! Kom hier deze kant op , na een half uur gelopen te hebben komen we aan spullen weg en hup ontbijt zoeken nou niet veel bijzonders op het eiland dat wordt nog wat ik en geen goed of lekker ?! De duister besluit naar de hostel te gaan , ik ga me duik reserveren voor morgen en nog wat rond vragen voor een yetskie of boot te huren maar niks helaas . Ik ga ook lekker naar de hostel om te douchen en te hangen , in de avond ga ik terug de stad in voor een terrasje bij een ander hostel daar kom ik een stelletje tegen die bij mij in de groep zat van de tour de verloren stad bij santa marta . Na wat gekletste te hebben weer opzoek naar eten , nou ik beland van ellende in een fast food gebeuren en zelfs dat is niet te ........ ! Ok er is wat op het plein te doen daar ff kijken was wel gezellig , en verder lopen het is maar stil en het zou hier zo druk moeten zijn met mensen en terrasjes nou nee het is erg rustig . Op naar de super markt wat bier kopen en dan lekker op straat hangen na 2200 werdt het toch wat drukker en na wat lokals aan gesproken te hebben gaan we naar een bar aan het water genaamd iguana , dat zag er goed uit maar erg leeg er staat een groep Amerikanen met hun tong uit hun mond te kwijlen op de bar dames en die weten er goed raad mee want ze gaan steeds meer met geld gooien ! Begrijp me niet verkeerd het waren zeker knappe dames , ik hang lekker op me terras je en raak aan de praat met wat lokaals en voor ik het weet heb ik de bar dame als me ober en raak daar mee aan de klets . Vraag haar waarom het zo rustig is , ja het seizoen is bij na afgelopen je heb nu alleen nog maar die irritant gringos ik schiet in de lach stel me voor en ze gaat weer achter haar barretje staan en ik hoef alleen maar me hand op te steken en dan komt me bier een vrouw naar me hart rond 0100 kap ik er mee en ga naar me nest morgen duiken dus dag dames en de groeten !

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl