zaterdag 21

25 januari 2017 - Panama City, Panama

Zaterdag 21 jan

Goeden morgen het is 0700 op staan en klaar maken voor vertrek , we worden rond 0930 op gehaald door de water taxi en dan staan er aan wal de bussen klaar om ons naar Panama city te brengen . Deze trip is alles waard geweest en ga nu met die Duitser mee naar boca del toro dicht bij de grens van costa rica , de trip met de taxi duurt een uur naar de stad . Ik heb dit x gereserveerd en we kunnen meteen terecht in onze kamer als we aan komen , en dan begint het gezeik van die mof ineens ! Hij gaat op 1 dollar letten heb geen contant kan geen geld pinnen , maar heb wel eigen zaken gehad woond in Tenerife ( kan geen woord Spaans de eikel ) en weet ik veel allemaal wel niet Jezus en nu dumpen ?! Hij doet als of hij de weg en laat hem lekker doen ik vermaak me wel want hij is de weg kwijt de marsmello dat hij is , en ik laat hem het lekker uit zoeken en dus heb ik de grootste lol want hij komt niet uit z'n woorden we gaan wat eten en hij is z'n laatste geld aan het tellen de maffe tja je moet altijd zorgen dat je geld heb . Ik wil naar het oude deel van Panama en hij beweert dat het niet zo veel is , tja lekker belangrijk ik ben nog nooit in Panama geweest dus ik ga lopen nee je kan met de metro Ok dan met de metro ! Hij loopt als een kip zonder kop bij de metro , en ik zie een leuk panamese dame en ga de weg vragen met me vloeiende Spaans hihihi nou ze was erg behulpzaam en die mof had het niet door maar ik heb lol ik ben klaar en heb het redelijk begrepen Whahahahah . En ga het hem uit leggen hoe en we komen bij onze bestemming aan , je mag niet eten en drinken in de metro dus dat ziet er gelikt uit ! We moeten nog ff een stukje lopen we komen bij een drukke winkel straat in hup de straat in de Duitser vraag of we goed gaan ja tuurlijk weet begod niet waar ik naar toe ga maak het uit nee helemaal niet , hij voelt zicht  niet op z'n gemak en loopt zo snel en dat met die hitte , hè hallo klam aan maat oorlog is voor bij en hier zijn geen Amerikanen ! Me mijn richting gevoel is niks mee want we zijn er whahahahhah hup op het terras en lekker een koud biertje blijken de gasten van de boot ook in dat café te zitten maar binnen lol. In de verte hoor ik muziek vraag aan me buren op het terras wat er te doen is , een festival tot 2100 mooi ff kijken dan de muziek is niks mis mee nou met de opkomst wel beetje kansloos maar wel super uit zicht over de stad . We gaan er van door terug naar de hostel ff douchen en dan ergens wat eten , ik krijg een app van Hareld hij zit in het trump casiono ja Ok kom er aan nou dat heb ik geweten . We stappen de taxi in naar het trump hotel aub en daar begint het gedonder al de beste man weet niet waar het is Jajajajaja , we gaan rijden ja wel politie controlle de paspoorten graag Uh die liggen in de hostel mamallena nou groot gezeik en ze willen ons arresteren zeg de taxi chauf maar als we 40 dollar hebben dan kunnen we door jawel me eerste corruptie ervaring de teringlijers nou je mag me geld hebben maricon ! Hup die taxi uit bij de rijke buurt , Ok en nu ik heb honger opzoek naar eten . Uiteindelijk lang eetkraampjes gegeten nou ik alleen want Duitsland heb geen poen meer maar hij had ook geen honger Jajajajaja zal wel ik ga lekker eten en jij krijgt lekker niks ! Ik ben klaar met eten en onder tussen zijn we op de helft het Duitsertje is moe en moet ff zitten en hij ziet het niet zitten en maar klagen je doet maar . Vroeg naar bed dat ga ik doen morgen om 0430 gaat de wekker weer want het vliegtuig vertrekt om 0700 , komt i me kamer binnen we moeten nog een kamer regelen Ok nou kom op dan nou ik heb nog nooit zo iets hij is maar aan het mompelen en aan zeiken en toen was ik het beu ! Vertel hem ff hoe ik er over dacht toe was het stil . Hup die kamer boeken jij weet waar we moeten zijn en gas er op , en anders zie ik het wel als ik aan kom heb ik ook schijt aan ik ga nu pitten mzzl !