Zaterdag 7 jan

12 januari 2017 - Sierra Nevada De Santa Marta, Colombia

Zaterdag 7-01-2017 slecht geslapen ontbijt 1 ei en 1 snee brood . ciudad perdida 0930 weg niet dus 1030 weg grote ga ossss . We moeten naar de boulevard lopen en daar staat de bus te wachten , het is z'n anderhalf uur rijden naar het begin punt waar we daar na Verder moeten met jeeps  Toyota net als de cartels graag gebruiken voor in de bergen te komen . We komen aan in het dorp machete uit laden en daar wat eten , verder je spullen checken water drinken en gaan ! temperatuur zn 35 /37 graden met een erg hoge lucht vochtigheid .Het dorp heet zo omdat iedereen een machete bij zich heeft ,en als ze in café zitten en dronken worden en er ruzie uit breek hakken ze op elkaar in Bizarre wandel tocht erg zwaar uit eindelijk op kamp 1 aan gekomen erg mooi snel de spullen weg leggen ff tijd om te rusten op naar rivier zwemmen en van rots af spieringen . We moeten weer verder tussen door nog 2 grote stops met fruit en drinken We komen eind van de dag aan . Dan eten na eten verhaal krijgen over geschiedenis van het deel waar we zitten zware shit de gids heb het zwaar om te vertellen , en vroeg naar bed 2000 ?! Om 0500 op staan 0600 lopen !