Donderdag 12 jan

12 januari 2017 - Palomino, Colombia

Donderdag 12 jan

Ik ben nu in het dorp palomino aangekomen zo ziek als een hond , ik hou niks binnen en dat van vanochtend 0500 . Gisteren hebben we niet veel gedaan dan de was gedaan en waarom niet nog ff naar een uitkijk gelopen boven op de berg waar Christian slecht werd . We moesten vandaag uit checken om 1000 in minca ik ben maar gewoon gegaan ik had tenslotte gereserveerd , de rit met de motor naar beneden was geen suc 6 we staan op de bus te wachten ondertussen kost ik het laatste wat er in zit uit pfffff wat ben ik slecht man . Ook op dit punt scheiden onze wegen Christian gaan naar cartagena en ik naar palomino zo ziek als een hond , ik kom aan bij de hostel praat wat maar komt niet veel uit ze maken me bed klaar ik plof er op en val in slaap . Ik heb nu (1900) nog niks gegeten alleen wat crackers en water maar me maag borrelt lekker baal als een stier zit geen energie in en ga dus nu ook naar me nest de groeten

1. Mapa:
    13 januari 2017
    Hé Paco Ernesto Paomino. ik had het plaatsje Palomino ook al gespotop de kaart. Dat.mag je niet missen uiteraard. Jammer dat je nu net daar de helaas vaak bij het reizen horende kots ed hebt. Een tip, die heel goed werkt. Ook preventief, dus regelmatig blijven eten de vrucht Papaja, ook wat pitten (niet te veel pr keer) vermalen. werkt fantastisch. Beterschapx
  2. Kevin:
    13 januari 2017
    Wat water binnen gekregen van de rivier amigo? Zoja kijk uit is heel slecht voor je als je na een paar dagen nog niet lekker ben ga naar een ziekenhuis!!! En probeer de tip van mapa!