Woensdag 4 jan

12 januari 2017 - Taganga, Colombia

woensdag 4 jan taganga er staan niet veel op de planning dan alleen maar duiken de hele middag het is voor mij een half jaar geleden het gaat verrassend genoeg erg goed en we dalen af naar 24 meter en dat 2 x tussen door krijgen we op een eiland almuerzo ( middag eten ) en voor Christian wat het de eerste keer en ook hij heb erg genoten zeker z'n 2  de duik .Later op stap eerst met een Argentijn en paar vriendinnen van hem maar die hadden geen zin om naar de club te gaan Ok dan ga ik wel Samen met Christian naar club Mira dor 2 boven op berg in taganga . Ik raak aan de klets met 2 Braziliaanse Christian had zo veel te vertellen en lullende vloeiend Spaans hihih af en toe zegt i tegen mijn ( ik snap er geen pepernoot van !)ik daar in tegen had maar een moeilijk gesprek Whahahahah ze wou naar huis want om 0600 moesten ze weer opstaan om het vliegtuig te halen naar Bogota .we zijn uiteindelijk to sluit gebleven goed in de olie en wandelen maar met z'n allen ik denk dat de dames rond 0445 terug in hun hostel waren whhahahahah

1. Kevin:
    12 januari 2017