zondag 25 dec

28 december 2016 - Bogotá, Colombia

het is niet zn bijzonder dag we hangen en we praten , ik ga toch ook naar me hotel want morgen ga ik naar san gil . we gaan rond 1500 naar me hotel lopen ik jaimen ,dary ,paulita en katie en ik wil de baby dragen eens voelen hoe het is om een kindje te dragen , voor maar een 30 min en je rug tas op . nou we komen aan me broer heb kop pijn ik zweet me de piep pie piep en ik weet niet hoe snel ik naar me kamer moet , maar ik wil haar op me bed leggen en ze wordt wakker voor dat ze het bed raak  . ze kijkt verdwaalt om haar heen en ze weet het ff niet meer waar is mij mama en wie ie is die vent whahahahahhaha daar komt de rest van de fam net op tijd want ze wou gaan janken . we gaan een spel spelen wat daar staan (     ?     ) en klets nog wat na , ze gaan wat drinken kopen hiier een stukje verder op in de straat . we drinken wat en dan gaan ze weg ik rommel wat , ik heb om 0900 af gesproken met isabels en me neefjes om naar moseratte te gaan dit is een kerk boven op de berg met uit zicht over de stad en aan gekleed met kerst verlichting en super mooi !!! ze zijn er mooi op tijd we gaan er meteen van door en ja wel we staan voor een dichte deur , en nu tio uh mmmm ja een das een goeie we gaan naar de bios 4 d film kijken voor mij de eerste x maar voor hun dus ook en we gaan er voor isabel heb niks in te brengen we gaan er voor . super mooi gebouw duidelijk de duurdere winkel s , het zit namelijk in een centrum waar waar alles bij elkaar zit . we zijn uit eindelijk om 0100 terug bij het hotel en ze hebben genoten  , dus dat is het dan me laatste nachtje !111

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl