Donderdag 12

13 januari 2017 - Palomino, Colombia

Ik ben vanacht ziek geworden koud warm en flink draaien in me bed pijn in me buik te erg gewoon en dan ook nog die kut klamboe !! ik ga er uit om 0500 en besluit in de hang mat te gaan liggen en ja wel het is af en aan naar de plee de tering Ok Christian ik snap je pfffff te erg gewoon . Om 1000 moeten we uit checken ik moet me tas nog in pakken betalen en weet ik veel , nou daar staat me kop echt niet naar maar Ok daar gaan we . Om 1030 staat de motor taxi klaar Yes maar niet heus maar op naar beneden over die klote weg als je het überhaupt een weg kan noemen , maar ook dat heb ik gered stap maar ga op me bek die man helpt me over eind vraagt of het goed gaat ja ach kan beter betaal de heren . Er blijft een kerel wachten en helpt ons op weg terwijl ik me leeg kost langs de kant van de weg nou nu kan er echt niks meer uit komen , word een lange rit naar palomino zo slap als een vaat doek hoop ik dat de bus niet over vol zit .het duurt ff maar daar is me bus zeg gedacht strompel die kut bus in en ja wel over vol ik mag lekker gaan staan waarom ook niet joh lalalallalalalalal . Half in de rit kan ik gaan zitten me 1 oog kijk ik waar ik rij zie de zee maar ga er niet van lachen echt beroerd dus , om 1300 ben ik in palomino strompel de bus uit meteen er na word ik aan gesproken door een motor taxi zeg ja spring achter op en breng me zo snel mogelijk naar me bed . Bij de hostel brabbel ik wat en de dames gaan me bed klaar maken ik heb niet veel gezegd bed naar bed gegaan en slapen maar , om 1600 kom ik er uit niet veel beter en op nieuwe contackten of klets praat zit ik niet te wachten en ga ff water halen en hup terug me nest in en de groeten allemaal .