Dinsdag 10 jan

12 januari 2017 - Santa Marta, Colombia

Dinsdag 10-01-2017

Ja wel de wekker gaat de Gids heb zich verslapen het is 0530 iedereen lag heerlijk ( ik mis me bed thuis) we zouden om 0600 gaan eten nou dus niet op het gemak . Na het ontbijt zie ik het kleine indiaantje weer staan en naar me kijken , ik vraag of het goed is om samen op de foto te gaan . Het is namelijk zo dat we het eerst moeten vragen voor dat we foto's gaan maken . Het mag dus zo gezegd zo gedaan ze vindt me hoedje mooi weet je je mag hem houden ik kan wel zonder tenslotte is er in de stad nog genoeg te koop . We gaan het is uiteindelijk 0700 voor dat we gaan lopen iedereen ziet er tegen op maar om 1000 wanneer we weer bij de stop aan komen is iedereen verbaast over hoe makkelijk het ging . We krijgen een uur pauze we gaan zwemmen krijgen ligt voedsel en 1100 gaan we weer . Nog even een paar uur van dat mooi uitzicht genieten en dan is het om 1315 gedaan we zijn weer in de bewoonde wereld , dag natuur , dag indiaantje , dag regen en groeten uit Holland nu koud bier en eten graag ik verrek . Bij iedere binnen komen van onze groep wordt er luid geklapt en gefloten naast ons zit de nieuwe lading mensen die ons aan kijken van Ok wat gaan we mee maken , toen hun moesten gaan vertrekken werdt er van onze kan heel veel suc6 gewenst en dat ze zich nog konden bedenken lol . Er wordt geld in gezameld voor de gidsen de koks en de vertalers ik heb speciaal voor hun mijn souveniertje s gegeven en je zag aan hun dat ze het erg op prijs stelden , ze waren ook moe maar wat wil je 8 dagen heen en weer gaan die piep berg op en neer . Ze verteld dat deze groep erg speciaal was en gezellig dus doel weer bereikt .na het eten de jeeps in naar de bussen en vandaar uit ging iedereen weer z'n eigen ding doen afscheid nemen en namen waren al uitgewisseld tijdens het eten  nog ff snel bier en guaro halen en de mzzl . Op naar ons hostel we moet er uit bij mamatoco en vandaar uit met de taxi naar minca Ok , de gidsen regelde alles voor ons we hoefde niks te regelen in de bus nog ff toosten met een paar en na en half uur was het stil . Na een uur bij mamatoco aan gekomen uit stappen de taxi in en op naar minca  , eindelijk in minca aangekomen Yes hier het aderes en hup want ik heb honger de chauf vragen aan een paar lui daar zitten we toch helemaal verkeerd we moeten aan de andere kant van de berg zijn en dat kan niet me auto enkel maar met motor dus ?! Hij stelt voor naar santa marta te gaan maar ik heb gereserveerd en ze hebben me creditcard gegevens dus nee ik wil daar naar toe . Dus weer teug de zelfde weg terug naar de ander kant van de berg reis tijd totaal 2 uur , bij de motor taxi aan gekomen lachen ze ons uit ja hehe stom buiten landers ook , maar er moet wel een 3 motor mee voor de spullen Ok weet fuck iT ik wil eten Ok hup gaan met die bannaan . We zijn er wat een rit ik heb me kapot gelachen niet normaal hoe kan je zo een weg aan leggen whahahahahahah het is dan ook al weer 1930 dus hup eten bestellen de rest kom later wel . Daar na worden we naar onze dormitorio gebracht en wat denk je ja wel een tippie en stapel bedden en dan steekt de wind op dwars door onze tippie waarom niet 2130 kan ik niet meer en ga naar me bedje .

1. Mapa:
    12 januari 2017
    Geweldig Paco. Een hike voor bikkels. Het land voelen, proeven en beleven En een beetje verliefd op indianenmeisjd
  2. Gb:
    13 januari 2017
    Lekker meegenoten en blij dat ik het niet hoefde te lopen.
    Maar ook een beetje jaloers! Heerlijk wat jij allemaal meemaakt!