Woensdag 11 jan

13 januari 2017 - Minca, Colombia

We zitten in minca ff chillen de was doen enz enz niet veel bijzonder eigenlijk . Ik heb niet super geslapen had veel ruzie met me klamboe ivm de wind , het wind seizoen is namelijk aangebroken en waait door me tippie heen en blaast me klamboe weg dus .De hostel waar we in zitten is van een België stel en is in totaal 50 hectare groot , ze hebben plek voor 40 man kleine camping is er en voor de rest hebben ze vee ze maken hun eigen honing en maken koffie . We zagen eigenlijk al we dat het hostel anders was als anders , het was tot de puntjes af en netjes alleen de menu kaart stelde niet veel voor heel erg voorzichtig niet al te locaal eten en erg op het westen gericht beetje jammer . In de middag gaan we naar een waterval en me maatje is ziek en voelt zich niet al te lekker , maar besluit toch nog mee te gaan naar een uit kijk punt z'n 300 meter hoger op eenmaal aangekomen besluit hij terug te gaan hij is echt niet lekker . Ik heb de zon ondergang alleen af gekeken en tussen door me dag boek bij gewerkt . Ik ben ook lekker op tijd naar bed gegaan want morgen gaan we weer op pad maar we alle bij een ander kant op .

1. Mapa:
    14 januari 2017
    We hopen dat je verder opknapt voor de sail! En heb je een papaja, kun je de pitjes wassen en drogen. Meenemen, iedere dag een pitje of 10 kauwen of door je eten. Simpel. Helpt echt! Goeie reis en sail xxx