maandag 26 dec

25 december 2016 - San Gil, Colombia

ik ben er om 0630 weer uit daar we dan me spullen pakken en me ding doen , en dan lekker ontbijten op het balkon . ik heb isabel gebeld want ze wou me weg brengen en ik wil graag de bus van 1100 hebben en dus wel om 1015 vertrekken van hotel , nog ff wat boodschappen doen voor onder weg want het is zn 6 uur rijden werd me verteld . alles in gepakt en hup weg gaan , isabel is er me taxi nog ff afscheid nemen van lusi de receptioniste er leuk en aardig ding veel tips van gehad . we komen aan op de terimal waar alles bussen bij elkaar komen die door heel colombia gaan . op naar de balie kaartje halen voor de bus , die van 1100 zal niet gaan want die is vol dan die van 1200 . dat gaat krap worden met een bed zoeken maar we zullen wel zien hoor , daar na gaan we nog ff wat eten ik moet toch tenslotte wachten . isabel vraag waar ik ga slapen ik zeg ik zou het niet weten ze kijkt me bezorgt aan komt al goed . dan is de bus is er we staan in de rij en ik zie een jonge man staan met een back pack ok dan , hop me spullen er in afscheid nemen en ik kies een plekje in de bus aan het raam komt er een man aan en die zegt dat ik op zn plek zit o je heb een stoel nummer . ik zoek me plekje op helaas  niet bij jammer hoor , we rijden een poosje die gozer zit naast me en ik hoor hem gebrekkig spaans praten ik vraag aan hem in het engels waar hij vandaan kom hij antwoord form the netherlands ok dan kan ik gewoon nederlands praten whahahahahahh . we raken aan de praat en hij vraagt waar ik naar toe ga , ik ga naar san gil joh ik ook waar slaap jij  uh weet ik niet moet ik nog uit zoeken en jij ja ik heb geboekt . ik vraag of ik met hem mee kan en dan kijk ik wel of daar nog plek is , ja is goed gezellig antwoord hij . de bus stopt velen malen om mensen op te halen ook nog een x voor de bennen strekken en wat te eten we zitten dan al 5 uur in de bus , in die tijd ben ik ook aan de klets met me buur man ik vraag hem bij het eten hoe lang het nog is naar san gil nog 4 uur zij hij nou dat wordt wat ik hoop dat ik daar kan blijven slapen want om 2200 nog te gaan zoeken is ook nog zo wat lol .om 2100 komen we aan in san gil pakken de taxi en gaan naar zn hostel we worden openlijk ontvangen super relaxte gasten leuk , ik vraag of ze nog 1 bed over hebben , ik heb geluk het is de laatste lalalalalalallaall , eerst een biertje en kletsen en daar na naar onze kamer er slapen 4 mensen in 1 ruimte ok dan voor 7 euro per nacht niks dus . ik kijk wat rond wat is dit hier super gaaf zeg we raken weer aan de klets met andere mensen en de klik is er super uiteindelijk gaan we om 0200naar bed , de geen die bij ons sliep had ik gewaarscheuwd dat ik snurk en vroeg op ben dus whahahahah .

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Mapa:
    29 december 2016
    Een gewaarschuwd mens telt voor 2. Toch? Kon ie terug snurken ;-)